יום חמישי, 21 במאי 2009

לא כל החתולים נחמדים...

בעיקר לא אלה שמתיישבים לנו על האדניות והעציצים, הופכים אותם לארגז החול שלהם, ולפעמים גם ממש הופכים אותם על פיהם...
לי כבר נמאס לנקות אחריהם.

ולא עזרו תכשירי ה- Get Out of My Lawn שמכרו לי בעשרות שקלים, וכל חבילות הפלפל שחור שאמורות לגרום להם לא להתקרב אליך. החתולים האלה לא מכירים את התכשירים ותרופות הסבתא, והם לא מזיזים להם כהוא זה.

נמאס לי - אמרתי כבר?

זה הזמן לפתרון יצירתי.


1. החומרים הדרושים: שיפודי במבוק (קיסמים).


2. דחפתי שיפוד עם חלקו המשפד כלפי האדמה (אני מסתדרת עם חתולים, אבל לא בגינה שלי וגם לא על שיפוד...)






3. דחפתי עוד אחד במרחק מה.



והנה יצרתי סביבה לא נעימה לחתולים.
מאז הם לא מטרידים אותי, לפחות לא בעציצים, ואנחנו חיים בדו-קיום יחסי.

תגובה 1:

עידית אמר/ה...

חבל שאי אפשר לעשות את זה לציפורים. יש לך איזה רעיון איך לגרום להן להפסיק לחרבן על המעקה של המרפסת? עידית